Tack blondinbella (I mean it).

Ibland får jag en sån jävla ångest över min tantighet.


Till exempel när alla kollegor och kompisar går ut och jag står i köket och lagar korvgryta (lagar mat??!!) och sen diskuterar jag med mig själv "Hmmm, undrar om den här grytan behöver lite mer basilika kanske? Kanske lite chilisås? Hehe ååh vad kul det är här!".


Och sen vaknar jag upp som i ett trans och inser att jag fortfarande är 21... OCH DÅ LAGAR MAN FAN INTE KORVGRYTA NIO PÅ KVÄLLEN FÖR DET ÄR "KUL".


Men det är då jag tar ett till ett vapen.


Blondinbellas nya tv show.



Jag hör: "Åh jag är så laddad, har laddat upp med ett glas vin, lite choklad och ABBA!"


Och hon är liksom född på... 90-talet.


Hehe.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0