Jag är inte provocerad.

Varje dag utmanar jag mig själv att inte bli provocerad av Kissies blogg.


"Kissie visar ett inlägg på sina nya bröst"

Känner hur det typ sticks innanför huden. Det liksom bränns lite. Men det är okej. För jag är inte provocerad.


"Kissie berättar att hon HATAR unga mammor och att människor som inte förstorar läpparna är "retards" ".

HAH! Det här är ju typ skåpmat. Helt oprovocerad är jag nu.. helt sjukt oprovocerad!


"Kissie stavar människa som "mäniska".

Hehe. Det är lugnt. Bara en liten felstavning. Helt oprovocerat. Betyder ingenting. Det är bara att andas ut. Och sen in igen. Precis som sist. För du är inte provocerad. Allt är okej.


"Kissie gör en rosett-tatuering och informerar att den betyder något och att hon har tänkt på den här tatuering typ "aslänge" (fem minuter)"

Jag blir inte provocerad, jag blir inte provocerad, jag blir inte provocerad, jag blir inte... NEJ JAG ORKAR INTE MER!!!!

Jag står ut med silikon och smutskastande (såg en del på Big Brother när jag var liten så är supervan) och sex och sånt MEN EN SPONTANTATUERING, HELVETE ORKAR INTE MER!!!!

ÄR SÅ JÄVLA PROVOCERAD, KLARAR INTE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Åh. Hjälp. Måste vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0