Hej.. jag är tillbaka.

Första gången jag bloggade var 2006.

Sen stängde jag ner den bloggen och startade en ny 2008.

För att starta en till 2009.


Och nu har jag en fjärde blogg.


I min nya blogg har jag lovat följade saker:


1. Jag ska försöka, FÖRSÖKA att stava rätt. Det är nämligen såhär att för en tid sen (typ 4 år sedan) så var jag riktigt smart och suuuperduktig på att stava. Sedan tog jag studenten, började jobba på mcdonalds, sedan som nanny och tillslut som en it-tjej. Plus lite för mycket bloggar, för mycket hårspray, smink och för lite böcker och VIPS så förvandlas man till något helt annat.

2. Jag kanske inte kommer lägga ut supemånga bilder på just mig men jag tänker skriva och skriva och skriva. Bilder hämmar mitt skrivande. Tex: Om jag skriver något superpinsamt inlägg om mens och sen en stor fet bild på mig efteråt så blir jag så jävla paranoid! Det är som hela jag liksom skriker ut "MEEEENS". Och jag vill ju vara en classy tjej i riktiga livet.

Och om ni verkligen vill se mig konstant. Ta nedanstående bild och gör den till en skärmsläckare eller något.

Deal?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0