För jag är inte lat.

Idag skulle jag egentligen vara ute och sprungit.


Men ju mer tiden går desto fler anledningar hittar jag på för att inte behöva gå ut och springa.

Först är jag superhungrig och då kan man ju inte träna. Och efter jag har ätit, ja då är jag liksom supermätt och alla vet att man typ kan dö om man får för mycket håll (okänd källa) och efter jag inte är mätt längre, ja då är jag liksom astrött!

Plus att jag var magsjuk förra veckan. Jag kanske inte har spytt på 8 dagar men alltså, det är säkert jättefarligt det också.


För att inte glömma att jag börjar får ett litet, litet skavsår på vänster foten.


Eller det är egentligen inget direkt skavsår, mer ett pyttelitet rivsår. Men det kan bli ett skavsår. Om jag springer.


Och det vill vi ju typ inte. Eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0