Jag är inte kändiskåt. Okej. Kanske lite.

Kollega: (pekar på skärmen): Kolla här vilka invites man får!
Jag: Vadå?
Kollega: Äh, inget speciellt, Café Opera, VIP-party.
Jag: Äh.. jag bryr mig inte.
Kollega: Jo det gör du, du är ju typ kändiskåtast i världen!
Jag: Nej, jag skojade bara! Jag bryr mig inte, det är säkert supertråkigt också och jag är inte kändiskåt.
Kollega: Öh..jo. Det lyser ju igenom hela dig fan!
Jag: Nej!
Kollega: Om du säger så... Mick Jagger kommer.
Jag: Som att jag typ bryr mig, FAN BRYR MIG INTE ALLS! Typ nada! Njet! Så lite bryr jag mig.
Kollega: Happ, om du säger så.


10 Minuter senare.

Jag: Så..öh...hur fungerar dom där inbjudningarna?





Kommentarer
Postat av: e.c

i love u

2010-06-03 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0